Subject: Fw: Doorst.: Fw: Het lijkt eenvoudig, maar probeer het maar eens!heel plezand(groetjes chris)(die foto ben ik niet, ik krijg hem er niet af)
From: "Etienne Dhondt" <[email-masked]>
To: "herman van impe" <[email-masked]>, "TRONCO ANDRE" <[email-masked]>, "Bernard Guido" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "robert van parijs" <[email-masked]>, "Ursula Hefter" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Aug 2010 15:28:12 +0200

----- 
Subject: Fw: Doorst.: Fw: Het lijkt eenvoudig, maar probeer het maar eens!heel plezand(groetjes chris)(die foto ben ik niet, ik krijg hem er niet af)

 

--------------------------------------------------------------------------------

       

       

       

      Het lijkt eenvoudig, maar probeer het maar eens!

       

      De stad verschijnt in de balk boven en u klikt de plaats aan op de kaart waar u denkt dat hij zich bevindt.

      Succes !

       

            Weet u bijvoorbeeld waar Ronse precies ligt op de kaart van België?

            Klik eens op de link hieronder en test eens hoeveel kilometer je er naast zit.

            Doe dit met alle steden die bovenaan verschijnen. U krijgt ervoor in functie punten.

            http://www.jeux-geographiques.com/jeux-geographiques-Villes-de-Belgique-_pageid86.html